PHOTO FEED 04/17

Follow me on Instagram - @mariannnne
And Snapchat - @mvrianne

Tuttuun tapaan kuun vaihtuessa summaillaan vähän fiiliksiä ja tuli pieni flashback, sillä olin kuukausi takaperin just kertonut että oon ollut tosi stressaantunut ja tajusin, että oon valitellut sitä samaa myös nyt kuun vaihtuessa. Mutta just nyt, tätä kirjoittaessa se stressi on poissa, sillä otin oikeasti asiakseni tsekkaa koko to do -listan tyhjäksi ja hoitaa kiireelliset jutut pois alta. Voin kertoa, että olo on nyt tosi paljon rennompi ja ainoo huolen aihe on enää siivota kylppärin kaapit ja järjestää kaikki purnukat riviin. 

Muuten huhtikuu kului tosi hyvissä merkeissä ja niistä päällimäisenä mielessä tietty tuo viime viikonlopun reissu ja kaikki ihanat tyypit joita on saanut ympärille - niin vanhat ja kuin uudetkin (ootte ihania). Nyt mulle saapuu pian ihanat vieraat tänne meille nauttimaan pienestä dinneristä jonka oon niille tehnyt ja vapun vietto jatkuukin niissä merkeissä iltaan saakka. 

Kivaa vappua, vietetään huippu päivä!

xx Marianne

4 kommenttia

  1. Ähh, niin kaunis feed <3

    VastaaPoista
  2. esittelin blogisi postauksessani! :)

    http://neasjoblom.blogspot.com.ee/2017/05/blogiesittelyt-osa-2.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! Käyn lukemassa! :)

      Poista

Back to Top