MUN MUOTOISET FARKUT

Mom jeans Dr.Denim Nora / Mesh t-shirt Gina Tricot / Bikini top H&M / Shoes Vans Autentic 
/ Watch Daniel Wellington (gifted)

Oikeesti sopivien farkkujen löytäminen on yllättävän hankalaa. Mulla se hankaluus piilee siinä, ettei farkut joko mahdu lantion yli tai sitten ne jää väljiksi vyötäröltä. Kuka muu fiilaa? 

Oon yrittänyt myös metsästää kirppareilta sopivia Leviksiä, mutta vielä se on jäänyt aikalailla yritykseksi. Sen sijaan löysin Carlingsista täydellisesti istuvat mom jeansit ja oon todennut, että siinäpä on kyllä pöksyt jotka on ihan mun muotoiset - kapea korkea vyötärö, pepulle tilaa ja porkkanan malliset lahkeet. Vielä vähän oon nihkeenä tuosta sinisyydestä, mutta uskon, että se kuluu ihan täydelliseksi parissa pesussa. Niin helppo vaikka ihan vain valkoisen t-paidan pariksi, mutta nyt valitsinkin mustan mesh kankaisen paidan ja alle bralettetyylisen bikiniyläosan. Mitä ootte mieltä tälläisestä yhdistelmästä?

Ja muuten Zadaa App -kirppissovelluksessa on mulla myynnissä vähän vaatteita ja kenkiä, joten käykäähän kurkkaamassa ne! Löydyn Discover -sivulta (silmäkuvake alalaidassa) ja koodilla MS6718 saat sinne 5€ shoppailurahaa itsellesi.

Huippua viikkoa!

xx Marianne

16 kommenttia

  1. Mom jeanssit on kyllä parhaimmat! Ja nuo näyttää kyllä niin hyvältä sun päällä! <3

    VastaaPoista
  2. Oiii, tosi ihana asu Marianne! Mamafarkut on kyllä ihanat, varsinkin kun ne sopivat just täydellisesti päälle niin kun noi sun! <3 Mullakin on välillä hankala löytää farkkuja, jotka mahtuu pepun yli ja jotka ei oo ihan super matalat vyötäröltä.. :--D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Milla! Niimpä! ♥ No mut onneks niitäkin kuitenkin löytyy ;)

      Poista
  3. Näyttää super hyvältä sun päällä! :)

    VastaaPoista
  4. Näyttää kyllä äly hyvältä!! :)

    VastaaPoista
  5. Kivannäköinen asu! Sulla on muutenkin upee tyyli, oon saanut paljon inspiraatiota tässä matkan varrella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, tosi ihana kuulla!! :)

      Poista
  6. Itselläni oli ongelmana löytää housuja, joissa tosi kapee vyötärö ja tarpeeks lyhyet lahkeet, koska oon lyhyt :DD Kuitenkin pitkän etsinnän jälkeen ne löytyi. Tykkään sun tyylistä tosi paljon ja ihanat nuo housut ja koko asu kokonaisuus. :)

    http://rauniamanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo sekin vielä, pätkä nimittäin täälläkin :D Kiitos tosi paljon, tosi kiva kuulla! :)

      Poista
  7. Siis nuo farkut näyttää aivan täydellisiltä ja niin hyviltä sun päällä! Mun silmääni tuo sinisyys ei haittaa ollenkaan, mutta eiköhän se värikin kulu just sellaiseksi, joka on sitten enemmän sun mieleen. Joka tapauksessa, tosi kiva asukokonaisuus! :>

    Fiilaan kyllä niin paljon sitä, että oikeanlaisten farkkujen löytyminen on niin vaikeaa. Yleisesti ottaen haluaisin sellaiset hyvät ja venyvät farkut, joissa en näytä ihan jäätävän kokoiselta, mutta aina sellaista täydellistä yhdistelmää ei löydy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! Ihana kuulla :) Ja joo niimpä! Farkut on kyllä yks hankala juttu, mutta sit kun ne oikeet löytää niin se on ihan huippua! Tsekkaa myös Leviksen farkut, niillä on myös venyvämpiä matkuja :) Tsemppiä farkkumestästykseen!

      Poista
  8. Siis mä en oo koskaan löytänyt itselleni sopivia farkkuja!! Aina ihailen niitä, mut sit kun vedän päälle niin reisistä kiristää tai ei mahdu lantiosta ollenkaan ja sit vyötärölle jää lörppöä. Näyttää siltä että nuo farkut saattais olla mullekin mahdollisuus ! Ihan sairaan hyvä vinkki koska ajattelin jo ettei mun reisille löydy minkään valtakunnan farkkuja XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei testaa nää tai ylipäätään mom jeansit vois olla sunkin muotoiset pöksyt! :) Leviksellä on kans kivoja ja joustavampiakin matskuja! Tsemppiä!

      Poista

Back to Top